Vízia
➢ aby naše zariadenie: zabezpečovalo prijímateľom sociálne služby komplexne, kvalitne
a transparentne,
➢ aby tieto služby boli založené na:
- partnerskom, individuálnom a holistickom prístupe
- aktívnej účasti nielen prijímateľa, ale aj rodinných príslušníkov a
- spolurozhodovaní s ohľadom na jedinečnosť, zdroje, autonómie a potenciál prijímateľa.
➢ aby celý tím zamestnancov zariadenia konal v zmysle etických noriem zariadenia a rešpektoval
firemnú kultúru zariadenia,
➢ aby konal na vysokej profesionálnej úrovni a rozvíjal, podporoval a udržal kvalitu života
prijímateľov v maximálnej možnej miere,
➢ aby vytváral pre prijímateľov prostredie láskavosti, bezpečia, porozumenia, akceptácie, úcty a
dôvernosti domova.
Politika kvality a ciele kvality
➢Zariadenie sociálnych služieb Senica, n.o. podporuje svojich klientov v napĺňaní ich individuálnych
cieľov, ktoré chcú dosiahnuť.
➢Zariadenie sa snaží neustále skvalitňovať poskytované sociálne služby prepojením vypracovaných
procesov a z nich vyplývajúcej riadenej dokumentácie.
➢Dlhodobým cieľom zariadenia je zlepšovanie poskytovaných sociálnych služieb a vytvorením
takého prostredia pre klientov, ktoré bude podporovať ich sebestačnosť a v ktorom sa budú cítiť
príjemne a bezpečne.
Hodnoty
➢Zodpovednosť
➢Starostlivosť
➢Empatia
➢Spoľahlivosť
➢Individuálny pŕistup
➢Citlivý prístup